Tilaus- ja toimitusehdot

Tilaus- ja toimitusehdot (1.4.2023)

 

Tilauksen tekeminen

Tilaaminen verkkokaupastamme on helppoa ja nopeaa. Löydettyäsi tuotteen, jonka haluat ostaa, saat lisättyä sen ostoskoriin painamalla ”lisää ostoskoriin” -painiketta. Voit lisätä ja poistaa tuotteita ostoskorista. Kun ostoksesi ovat valmiit, voit siirtyä seuraavaksi kassalle. Onnistuneen maksutapahtuman jälkeen saat tilausvahvistuksen sähköpostiisi.

Tilaukseen sisältyy tuotteiden hinnat ja mahdollinen postituskulu (hinnat sisältävät arvolisäveron).

Maksaminen

Verkkokaupassamme voit maksaa seuraavilla maksutavoilla:

Pankkimaksut: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, POP Pankki, Aktia, Handelsbanken, Ålandsbanken ja S-Pankki

Korttimaksut: Mastercard ja Visa

Mobiilimaksaminen: MobilePay

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
https://www.paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta

Klarna: 

Voit maksaa myös Klarnalla, jolloin voit valita, maksatko ostoksesi heti tai myöhemmin. Jos valitset maksa myöhemmin, Klarna arvioi luottokelpoisuutesi. Klarna käsittelee henkilötietojasi oman tietosuojaselosteensa mukaisesti, johon voit tutustua täältä.

Lahjakortti:

Voit valita lahjakortin maksutavaksi kassalla, jolloin tilauksesi maksetaan lahjakortilta kokonaan tai osittain mikäli lahjakortin arvo ei riitä koko tilauksen maksamiseksi. Tilauksen loppusumman voit maksaa valitsemallasi maksutavalla. Lahjakorttia ei myöskään tarvitse käyttää kerralla, jos tilauksen loppusumma on lahjakortin arvoa pienempi. Loppusaldo on käytettävissä kortin voimassaoloajan. Lahjakortti käytetään syöttämällä lahjakortin koodi kassalle sille varattuun kenttään.

Tilausvahvistus

Tilauksen jälkeen saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen. Tilausvahvistuksesta näet tilaamasi tuotteet ja maksetut maksut. Kun olemme käsitelleet ja pakanneet tilauksesi, saat sähköpostiin ilmoituksen. Mukana on myös lähetyksen seurantakoodi, josta voit seurata tilauksesi etenemistä.

Tilauksen käsittely ja toimitusaika

Tilaukset käsitellään ja postitetaan normaalisti 1-2 arkipäivän kuluessa. Jos esimerkiksi olet tehnyt tilauksen maanantaina, se käsitellään ja postitetaan viimeistään keskiviikkona. Kampanja- tai sesonkiaikoina toimitusaika voi olla hieman pidempi. Pyrimme aina mahdollisimman nopeisiin toimituksiin ja olemme yhteydessä asiakkaisiin mahdollisimman nopeasti sähköpostilla tai puhelimella, mikäli havaitsemme toimitusajan kestävän normaalia pidempään. Etukäteen tiedossa olevista poikkeuksista ilmoitamme nettisivuillamme hyvissä ajoin.

Toimitustavat

Toimitamme tilaukset käyttämällä Postin tai Matkahuollon palveluita. Lähetykset lähetämme valitsemaasi pakettiautomaattiin tai noutopisteeseen.

Pakettiautomaatin maksimimittoja suuremmat lähetykset kääntyvät automaattisesti noutopisteeseen.

Postin pikkupaketit (valittavissa pienille tuotteille) toimitetaan suoraan postiluukkuun tai -laatikkoon.

Emme valitettavasti toimita tuotteita ulkomaille tai Ahvenanmaalle.

Toimituskulut

Toimituskulut Postin pikkupaketeille ovat 4,90 euroa, Postin pakettitoimituksille 5,90 euroa ja Matkahuollon pakettitoimituksille 6,90 euroa.

Jos tuotteiden yhteishinta ylittää 100 euroa, ei edellä mainittuja postikuluja veloiteta asiakkaalta. Asiakas voi halutessaan valita myös Postin kotiinkuljetuksen, jolloin postimaksu on 12,90 euroa ja se veloitetaan, vaikka tuotteiden yhteishinta ylittäisi 100 euroa.

Tarjoamme myös paikallisen noudon postinumeroalueella 33870, jolloin toimitusmaksu on 2,90€ (noutopiste K-market Vuores, Tampere). Tilaustuotteet toimitamme kuitenkin Postin kautta.

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut.

Tuotteiden palautusoikeus

Kuluttajansuojalain mukaan kuluttajalla on oikeus palauttaa tuotteet ilman erityistä syytä 14 päivän kuluessa tuotteiden vastaanottamisesta.

Mikäli haluat käyttää palautusoikeutta, siitä on ilmoitettava etukäteen lähettämällä sähköpostia asiakaspalveluumme: asiakaspalvelu@sarasofia.fi. Palautus on ilmainen vain, jos palautuksesta on ilmoitettu etukäteen. Tutustu tarkempiin palautusohjeisiin vielä ennen palautuksen tekemistä.

Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita eikä koske mittatilaustuotteita.

Jos tilauksella on hyödynnetty alennuskoodia, jonka käyttämiseen sisältyy tietty ehto (esim. tietty ostosumma) eikä ehto täyty palautuksen jälkeen, poistamme alennuksen tilaukselta.

Mikäli tilauksesi toimitus oli alun perin maksuton, mutta palautat osan tuotteista ja tilauksen loppusumma jää alle ilmaisen toimituskulurajan (100 €), vähennetään palautettavasta summasta tilauksen toimituskulut valitsemasi toimitustavan mukaisesti.

Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen. Huomioithan, että noutamatta jätetty paketti ei ole palautus. Mikäli pakettia ei noudeta säilytysajan sisällä, palautuu paketti takaisin lähettäjälle. Noutamattomasta lähetyksestä veloitamme asiakkaalta 18 € / tilaus, joka kattaa toimitus- ja palautuskulut sekä muut meille aiheutuneet kustannukset.

Tarkemmat palautusohjeet löydät täältä.

  • Postitus

    Postitamme tuotteet

    1-2 arkipäivässä

  • Ilmainen toimitus

    Yli 100€ tilauksiin ilmainen toimitus

    (normaalisti alk. 4,90€)

  • Ilmainen palautus

    Tuotteillamme on 14 päivän

    ilmainen palautusoikeus

1 / 3