Usein kysytyt kysymykset

Tältä sivulta löydät usein kysyttyjä kysymyksiä. Toivottavasti löydät vastauksen, jos jokin askarruttaa.

Jos käy niin, ettei vastausta kuitenkaan löydy, otathan meihin suoraan yhteyttä. Voit lähettää viestin yhteydenottolomakkeen kautta täältä.

Voit ottaa yhteyttä myös Facebookin tai Instagramin kautta.

Pienenettävä sisältö

En saanut tilausvahvistusta sähköpostiini, mitä teen?

Jos sait maksuvahvistuksen, mutta et tilausvahvistusta, on mahdollista, että kyseessä on jokin viive tai tekninen ongelma. Kannattaa tarkistaa myös roskapostikansio.

Jos et saanut kumpaakaan vahvistusta, voi olla, että antamassasi sähköpostiosoitteessa on virhe.

Voit tarkistaa tilauksesi tilan asiakastililtäsi, mikäli teit tilauksen kirjautuneena. Voit myös ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tilauksesi tilan!

Kuinka käytän lahjakortin tai alennuskoodin?

Lahjakortti tai alennuskoodi käytetään syöttämällä lahjakortin koodi kassalle sille varattuun kenttään. Koodit koostuvat yleensä kirjaimista ja numeroista, joten varmista, että annat koodin oikein.

Voit käyttää samaan tilaukseen useita lahjakortteja tai alennuskoodeja. Huomioithan, että kaikkia alennuskoodeja ei välttämättä voi yhdistellä muihin tarjouksiin.

Kuinka paljon toimitus maksaa?

Toimituskulut riippuvat tilauksen tuotteista ja koosta. Näet tilauksesi toimituskulut, kun lisäät tuotteet ostoskoriisi ja annat toimitusosoitteesi kassalla.

Postimaksut ovat alkaen 4,90€ ja yli 75€ tilauksiin Postin toimitus on ilmainen (ei koske kotiinkuljetusta).

Mikä on tuotteiden toimitusaika?

Tilaukset postitetaan normaalisti 1-2 arkipäivän kuluessa. Pyrimme aina lähettämään tuotteet mahdollisimman nopeasti, yleensä jo saman päivän aikana.

Toimitusaika postipaketeille on yleensä 1-2 arkipäivää lähettämisestä.

Pikkupakettien (toimitus postiluukkuun tai - laatikkoon) toimitusaika on noin 3 arkipäivää lähettämisestä.

Kiireellisessä tilanteessa valitse postipaketti, joka toimitetaan noutopisteeseen tai automaattiin.

Tilaustuotteiden toimitusajat ovat ilmoitettu erikseen tuotekortilla (esimerkiksi kantoreput- ja liinat sekä vaippakakut).

Lahjakortit toimitetaan automaattisesti annettuun sähköpostiosoitteeseen heti maksun jälkeen.

Unohdin tilaukselta tuotteen/tuotteita, mitä teen?

Jos unohdit tilauksestasi tuotteita, voimme lisätä ne tilaukseesi. Lisääminen onnistuu siihen saakka, kunnes tilaus on pakattu ja lähdössä matkaan.

Ota tässä tapauksessa yhteyttä asiakaspalveluun mahdollisimman pian!

Voiko lahjakortin käyttää osissa?

Lahjakorttia ei tarvitse käyttää kerralla kokonaan, jos tilauksen loppusumma on lahjakortin arvoa pienempi. Loppusaldo on käytettävissä kortin voimassaoloajan.

Mikäli taas lahjakortin arvo ei riitä koko tilauksen maksamiseksi, voit maksaa tilauksen loppusumman valitsemallasi maksutavalla.

Voinko muokata tilaustani?

Jos olet valinnut esimerkiksi tuotteesta väärän koon, voimme vaihtaa sen oikeaksi siihen saakka, kunnes tilaus on pakattu ja lähtenyt matkaan, mikäli tuotetta löytyy varastosta.

Jos haluat lisätä tai poistaa tuotteita tilaukseen tai yhdistää kaksi tilausta, on se todennäköisesti mahdollista siihen saakka, kunnes tilaus on vahvistettu ja olet saanut siitä sähköpostilla tiedon.

Ota näissä tapauksissa yhteyttä asiakaspalveluumme mahdollisimman pian!

Voinko muuttaa noutopistettä tilauksen jälkeen?

Jos olet valinnut vahingossa väärän noutopisteen tai automaatin, voimme muuttaa sen siihen saakka, kunnes tilaukselle on luotu Postin seurantakoodi. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme mahdollisimman pian.

Kun tilaukselle on jo luotu seurantakoodi ja se on lähdössä matkaan, saat siitä ilmoituksen sähköpostiisi. Tämän jälkeen noutopistettä ei voi enää muuttaa.

Voinko tilata eri vastaanottajalle?

Kyllä, voit tilata tuotteet ja lähetämme ne suoraan lahjansaajalle!

Kirjoita toimitusosoitteeseen lahjansaajan:

  • nimi
  • osoite
  • puhelinnumero

  • Tilausvahvistus tulee sähköpostilla, joten anna oma sähköpostiosoitteesi tilaajan tietoihin, jotta saat tiedon tilauksen onnistumisesta.

  • Anna omat tietosi kohdassa laskutusosoite (valitse tiedot, jotka vastaavat maksutapaa).

Jos haluat, että laitamme lahjan mukaan jonkun tervehdyksen ja keneltä lahja on, kirjoita teksti ostoskorissa kohtaan lisätietoja tilaukseen.

  • Postitus

    Postitamme tuotteet

    1-2 arkipäivässä

  • Ilmainen toimitus

    Yli 100€ tilauksiin ilmainen toimitus

    (normaalisti alk. 4,90€)

  • Ilmainen palautus

    Tuotteillamme on 14 päivän

    ilmainen vaihto- ja palautusoikeus

1 / 3