Tältä sivulta löydät usein kysyttyjä kysymyksiä. Toivottavasti löydät vastauksen, jos jokin askarruttaa.

Jos käy niin, ettei vastausta kuitenkaan löydy, otathan meihin suoraan yhteyttä. Voit lähettää viestin yhteydenottolomakkeen kautta täältä.

Voit ottaa yhteyttä myös Facebookin tai Instagramin kautta.

Tilaaminen

Jos sait maksuvahvistuksen, mutta et tilausvahvistusta, on mahdollista, että kyseessä on jokin viive tai tekninen ongelma. Kannattaa tarkistaa myös roskapostikansio.

Jos et saanut kumpaakaan vahvistusta, voi olla, että antamassasi sähköpostiosoitteessa on virhe.

Voit tarkistaa tilauksesi tilan asiakastililtäsi, mikäli teit tilauksen kirjautuneena. Voit myös ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme, niin tarkistamme tilauksesi tilan ja voimme lähettää uuden tilausvahvistuksen!

Lahjakortti tai alennuskoodi käytetään syöttämällä lahjakortin koodi kassalle sille varattuun kenttään. Koodit koostuvat yleensä kirjaimista ja numeroista, joten varmista, että annat koodin oikein.

Voit käyttää samaan tilaukseen useita lahjakortteja tai alennuskoodeja. Huomioithan, että kaikkia alennuskoodeja ei välttämättä voi yhdistellä muihin tarjouksiin.

Lahjakorttia ei tarvitse käyttää kerralla kokonaan, jos tilauksen loppusumma on lahjakortin arvoa pienempi. Loppusaldo on käytettävissä kortin voimassaoloajan.

Mikäli taas lahjakortin arvo ei riitä koko tilauksen maksamiseksi, voit maksaa tilauksen loppusumman valitsemallasi maksutavalla.

Jos unohdit tilauksestasi tuotteita, voimme lisätä ne tilaukseesi. Lisääminen onnistuu siihen saakka, kunnes tilaus on pakattu ja lähdössä matkaan.

Ota tässä tapauksessa yhteyttä asiakaspalveluun mahdollisimman pian!

Tarkistathan ensin koodin oikeinkirjoituksen, ettei koodin perään ole tullut esimerkiksi ylimääräisiä välilyöntejä tai merkkejä. Suosittelemme kopioimaan koodin, jos olet saanut sen sähköpostitse.

Tarkista myös koodin voimassaolo. Mikäli kyseessä on henkilökohtainen koodi (esimerkiksi uuden tilaajan alekoodi), varmista että käytät tilauksessa samaa sähköpostiosoitetta, johon olet tilannut alekoodin. Voit kopioida koodin sähköpostistasi, jotta se on varmasti oikein.

Jos koodi on oikein, se on voimassa ja tiedät sen sopivan haluamaasi tuotteisiin, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.

Tilauksen voi perua ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@sarasofia.fi. Voit myös vastata tilausvahvistuksen sähköpostiin.

Otathan yhteyttä mahdollisimman pian, jottei tilaus ehdi lähtemään turhaan matkaan.

Toimitus

Toimituskulut riippuvat tilauksen tuotteista ja koosta. Näet tilauksesi toimituskulut, kun lisäät tuotteet ostoskoriisi ja annat toimitusosoitteesi kassalla.

Postimaksut ovat alkaen 4,95€ ja yli 90€ tilauksiin Postin toimitus on ilmainen (ei koske kotiinkuljetusta).

Tilaukset postitetaan normaalisti 1-2 arkipäivän kuluessa. Pyrimme aina lähettämään tuotteet mahdollisimman nopeasti, yleensä jo saman päivän aikana. Tämän jälkeen toimitusaika määräytyy valitsemasi toimitustavan mukaan:

  • Toimitusaika postipaketeille on yleensä 1-2 arkipäivää lähettämisestä.
  • Pikkupakettien (toimitus postiluukkuun tai - laatikkoon) toimitusaika on noin 3 arkipäivää lähettämisestä.
  • Kiireellisessä tilanteessa valitse postipaketti, joka toimitetaan noutopisteeseen tai automaattiin.
  • Tilaustuotteiden toimitusajat ovat ilmoitettu erikseen tuotekortilla (esimerkiksi kantoliinat sekä vaippakakut).

Digitaaliset lahjakortit toimitetaan automaattisesti annettuun sähköpostiosoitteeseen heti maksun jälkeen. Perinteinen postitettava lahjakortti lähetetään postitse valintasi mukaan joko pikkupakettina tai postipakettina.

Jos olet valinnut esimerkiksi tuotteesta väärän koon, voimme vaihtaa sen oikeaksi siihen saakka, kunnes tilaus on pakattu ja lähtenyt matkaan, mikäli tuotetta löytyy varastosta.

Jos haluat lisätä tai poistaa tuotteita tilaukseen tai yhdistää kaksi tilausta, on se todennäköisesti mahdollista siihen saakka, kunnes tilaus on vahvistettu ja olet saanut siitä sähköpostilla tiedon.

Ota näissä tapauksissa yhteyttä asiakaspalveluumme mahdollisimman pian!

Jos olet valinnut vahingossa väärän noutopisteen tai automaatin, voimme muuttaa sen siihen saakka, kunnes tilaukselle on luotu Postin seurantakoodi. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme mahdollisimman pian.

Kun tilaukselle on jo luotu seurantakoodi ja se on lähdössä matkaan, saat siitä ilmoituksen sähköpostiisi. Tämän jälkeen noutopistettä ei voi enää muuttaa.

Kyllä, voit tilata tuotteet ja lähetämme ne suoraan lahjansaajalle!

Kirjoita toimitusosoitteeseen lahjansaajan:

  • nimi
  • osoite
  • puhelinnumero

  • Tilausvahvistus tulee sähköpostilla, joten anna oma sähköpostiosoitteesi tilaajan tietoihin, jotta saat tiedon tilauksen onnistumisesta.

  • Anna omat tietosi kohdassa maksuosoite

Jos haluat, että laitamme lahjan mukaan jonkun tervehdyksen ja keneltä lahja on, kirjoita teksti ostoskorissa kohtaan lisätietoja tilaukseen.

Etkö löytänyt vastausta?

Ota yhteyttä asiakaspalvelu@sarasofia.fi

Otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian!